Bibliography
أولاً: المراجع العربية :
-السيد، سحر عبده محمد؛ ورکزة، سميرة محمد (2020). تقييم الذاکرة البصرية عند الأطفال ذوي صعوبات تعلم الرياضيات. مجلة العلوم التربوية والنفسية ، المرکز القومي للبحوث غزة، مج4، ع6 .
-حمادنة، برهان (2017). المدخل المفاهيمي إلى صعوبات التعلم والمعلم والأسرة. المملکة العربية السعودية: مکتبة الرشد.
Second: Foreign Resources:
-Andrea, Goodwin Watson, B.A (2012). The Effect of Brain Gym on On-Task Behavior for Children with Disabilities, Master of Arts in School Psychology, the Faculty of the Graduate School of Stephen F. Austin State University, IJMI Number: 1507360.
-Brain Gym International.(2011). Edu-K Style ide: The Style and Standards of Educational Kinesiology. Ventura, California, U.S.A.
-Brain Gym Journal, Aug.) 2003(. Volume XVII, No. 2.